Гарантія
ГАРАНТІЙНІ ЗАБОВ'ЯЗАННЯ НА ЗАПАСНІ ЧАСТИНИ
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
1.1. Гарантія – це надбане Покупцем при підписанні Договору право на безоплатну заміну запасної частини (далі - Товару), який визнано таким, що не відповідає технічним вимогам виробника внаслідок виробничого дефекту.
2. ГАРАНТІЙНІ УМОВИ.
2.1. Гарантійний термін на Товари для вантажних автомобілів та причепів / напів-причепів складає (з дня реалізації Продавцем) :
амортизатори Monroe |
12 місяців або 100 000 км. пр. (2 - аморт.на вісь) |
амортизатори інших виробників |
6 місяців або 50 000 км. пр. (2 - аморт.на вісь) |
гальмівні диски та барабани |
6 місяців або 50 000 км. пробігу |
гальмівні колодки та накладки |
6 місяців або 50 000 км. пробігу |
деталі двигуна |
6 місяців або 20 000 км пробігу |
деталі зчеплення |
12 місяців або 100 000 км. пробігу |
деталі пневмосистем |
6 місяців або 50 000 км. пробігу |
деталі підвіски та ходової частини |
6 місяців або 50 000 км. пробігу |
деталі трансмісії |
6 місяців або 50 000 км. пробігу |
паливні розпилювачі |
20 000 км пробігу |
підшипники |
6 місяців або 50 000 км. пробігу |
деталі системи охолодження та кондиціонування |
6 місяців або 50 000 км. пробігу |
ремні приводу |
6 місяців або 50 000 км. пробігу |
ресори |
12 місяців або 100 000 км. пробігу |
пневматичні ресори |
12 місяців або 100 000 км. пробігу |
термостати |
6 місяців або 50 000 км. пробігу |
фільтри |
інтервал заміни, що вказаний виробником авто |
АКБ |
Термін гарантії зазначається в гарантійному талоні, але не може бути менше одного року |
турбокомпресори |
6 місяців або 20 000 км пробігу |
насоси (паливні, водяні, масляні, гідропідсилювача керма) |
6 місяців або 50 000 км. пробігу |
деталі електрообладнання (стартери, генератори, датчики, реле-регулятори) |
6 місяців або 50 000 км. пробігу |
деталі освітлення |
6 місяців або 50 000 км. пробігу |
деталі вихлопної системи (глушники, труби, гофри, монтажні комплект) |
6 місяців або 50 000 км. пробігу |
домкрати, інспекційні ліхтарі |
6 місяців |
2.2. Гарантійні зобов'язання Продавця виконуються за дотримання Покупцем наступних вимог:
2.2.1. Надання документу, який підтверджує придбання даного Товару у Продавця.
2.2.2. Надання замовлення-наряду на монтаж Товару на автомобіль на СТО.
2.2.3. Надання технічного висновку СТО про непрацездатність (дефектність) Товару. При гарантійному зверненні, які стосуються деталей електричних (електронних) систем виміру та регулювання – необхідно надати роздруківку або фотофіксацію протоколу помилки програми діагностики транспортного засобу. До таких деталей належать: датчики, електричні клапани, пневматичні клапани та пневмо-гідро підсилювачі обладнані електронними частинами, електро-віскомуфти та інші.
2.2.4. Надання рекламаційного акту, із внесенням необхідних даних.
2.2.5. Підписання акта прийому-передачі матеріальних цінностей на відповідальне зберігання.
2.2.6. Дотримання Покупцем правил експлуатації придбаного Товару вказаних у гарантійному талоні, якщо такий додається разом з Товаром. Також його надання при гарантійному зверненні.
2.2.4. Експлуатації автомобіля належний чином, без експлуатаційних перевантажень.
2.2.5. Обслуговування автомобіля відповідно до рекомендацій виробника.
2.3. Гарантія на Товар не розповсюджується у разі:
2.3.1. Нормального зношення Товару.
2.3.2. Пошкодження Товару внаслідок ДТП або недбайливої експлуатації.
2.3.3. Пошкодження, в тому числі, підвіски і рульового управління, які виникли внаслідок неналежної експлуатації.
2.3.4. Шуму (скрипу) гальм.
2.3.5. Зовнішніх пошкоджень Товарів, які є приладами освітлення.
2.3.6. Дефектів, несправностей або корозії Товару, що виникли внаслідок впливу промислових і хімічних викидів, кислотного або лужного забруднення повітря, рослинного соку, продуктів життєдіяльності птахів і тварин, хімічних активних речовин, у тому числі, таких, що застосовуються для боротьби проти обледеніння доріг, природних явищ (град, блискавка і т. д.)
2.3.7. Відсутності у замовленні-наряді на монтаж Товару на автомобіль відмітки про проведення робіт, які пов’язані, в тому числі, з обов’язковою заміною інших деталей, без чого Товар може вийти з ладу.
2.3.8. Втрати гарантійного талона на придбаний Товар, якщо такий додається разом з Товаром.
2.3.9. Самовільного втручання в конструкцію Товару, який перебуває на гарантійному терміні.
2.3.10. Надання Покупцем не повного комплекту Товару.
3. ПОРЯДОК ВИСУНЕННЯ ГАРАНТІЙНИХ ПРЕТЕНЗІЙ.
3.1. Покупець вправі вимагати заміни Товару в період дії гарантійного строку при дотриманні умов даного Положення.
3.2. Покупець інформує Продавця про настання гарантійного випадку в будь-якій зручній для нього формі.
3.3. Для розгляду гарантійної претензії Покупець надає документи згідно з п.2.2 даного Положення разом з Товаром та пакуванням.
3.4. Строк розгляду гарантійної претензії складає 14 (чотирнадцять) календарних днів з моменту отримання усіх матеріалів.
3.5. Продавець має право провести незалежну експертизу несправного (дефектного) Товару у разі незгоди з технічним висновком СТО, яке його надало.
4. ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ ГАРАНТІЙНИХ ЗОБОВЯ’ЗАНЬ.
4.1. Продавець вивчає усі надані матеріали та інформує Покупця про порядок гарантійної заміни або про відмову в визнанні гарантійного випадку із обґрунтуванням такого рішення.
4.2. У разі прийняття рішення про задоволення гарантійної претензії, Продавець інформує про це Покупця і поставляє Товар на заміну дефектного впродовж 7 (семи) календарних днів.
4.3. При неможливості поставити Товар на заміну дефектного, Продавець повертає Покупцю фактично сплачену вартість Товару за накладною повернення.
4.4. В період розгляду Продавцем гарантійного випадку на Товар, придбання Покупцем аналогічного Товару в третіх осіб не є підставою для повернення йому грошових коштів, навіть при подальшому визнанні Продавцем гарантійного випадку.
4.5. При задоволенні гарантійної претензії відповідальність Продавця обмежується виключно вартістю Товару.
Перелік документів для подання рекламаіїї